HEJ MITT VINTERLAND

Vi ser det snöar, vi ser det snöar, det var väl roligt hurra.

Jahapp, då var det vinter. Vet att det varit snö ute i säkert dagar, men jag tror inte att jag nämnt det tidigare. Jag minns faktiskt inte. Hur som haver, det snöar. Jag är fett taggad på att bygga snögubbar att brotta ner, slänga mig på en plastpåse nedför en snorhal backe och hoppas att jag överlever och lite slang skulle inte heller sitta fel. Nu när jag tänker efter älskar jag faktiskt vinter precis lika mycket som jag älskar alla andra årstider. Snart är det första advent också och ljus kommer att lysa upp tillvaron i princip i varje fönster man ser.

Ringde precis till Hälsofix och försökte fixa praktik till nästa vecka också. Ska träffas på torsdag och prata, woho. Måste bara säga att det är 5 veckor kvar i skolan innan jullovet, 16 skoldagar för min del. Hörde ni mitt lilla glädjeljubel? Och på torsdag (fredag?) flyttar jag hemifrån. Endast över helgen dock, men iallafall. Kompis, det går bra nu.

Men det är en sak som fattas, som alltid. Något som skulle göra livet nästintill perfekt. Bortsett från det, har jag nog bara kylan att klaga på. Tur att mina fina vänner i skolan förgyller min dag och får upp temperaturen en aning!

lånade en vinterbild från Pernilla, bara för att hon är en grym fotograf.

LOTS OF LOVE, E

Kommentarer
Postat av: Lisette

Hej!



Jag kontaktar dig för att jag finner din blogg mycket intressant och välorganiserad. Jag skulle väldigt gärna vilja komma i kontakt med dig angående ett eventuellt samarbete! Hör gärna av dig via mail så kan vi prata vidare.



Med vänliga hälsningar,



Lisette

2010-11-25 @ 16:42:23
Postat av: just a smalltown girl

jaså de sägerdu? :)

2010-11-25 @ 18:26:26
URL: http://damnreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0