Fridaynight with my family

Hej, jag lever faktiskt. Skolan tar bara väldigt mycket av mitt dyrbara liv så bloggen hamnar lite i bakgrunden, men jag har alltid en tanke på er.

Nu är det helg igen, och idag ska jag och min familj åka in till Flen och kolla bio. Harry Potter och dödsrelikerna del 1 hade ju premiär i onsdags, men eftersom jag befann mig i stallet [och lekte med döden] så får vi gå ikväll istället. Jag älskar att gå på bio. Det blir så bra stämning med alla ljudeffekter och så mysigt med många människor ihop tryckta med en stark doft av biopopcorn i hela lokalen. 

Sen så kom äntligen skolkatalogen idag också. Eller bok får man nog kalla det. Tog mig typ en timme att bläddra igenom hela, seriöst. Och imorgon kommer endel av gänget till Skebokvarn och myser med mig i lägenheten som jag lånat av Sofia. Kan nog bli en riktigt bra helg. Och nästa kommer nog bli ännu bättre, sug på den karamellen.


LOTS OF LOVE, E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0