2 fast 2 furious

Okej, jag är kär i bilar. Jag erkänner.

Humöret går upp och ner, och det irriterar mig och dom runt omkring mig ännu mer. Kom hem från Sebastian för ett tag sen. Gav han ryggmassage medans vi kollade på 2 fast 2 furious. När jag anlände dit möttes jag av ett rökfyllt rum och en doft som inte var den mest inbjudande hehe. Men jag överlevde. Kom somsagt hem för ett tag sen, kollade klart på filmen hemma och nu är det Paradise Hotel som går. Missade gårdagens avsnitt, så hänger inte med så mycket. Får nog kolla reprisen i helgen.

Annars så är jag ganska glad nu. Kommer antagligen ändras inom 10 minuter. Imorgon ska jag dra på målarkläderna och börja arbeta i rummet. Ni anar inte hur taggad jag blir av att bara skriva dom orden. Trött på att vara bosatt i hallen. Inget privatliv. Sen så saknar jag Wictoria. Så otroligt mycket. Ville bara säga det.

LOTS OF LOVE, E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0