I couldn't make it whitout you, babe's

Yes, nu är jag tillbaka. Eftersom våran familjedator har krashat totalt så har pappa en förmåga att låna min lite för ofta. Det är anledningen att jag inte har uppdaterat, bara så att ni vet. Gårdagen var bra. Mycket bra. Vi kom på att Linda var den trögaste som skapats i denna värld, vi var hundvakt, vi dunkade musik på högsta nivån plus lite till, vi lagade mat (spisen står kvar!), vi sjöng singstar och fick i oss både de ena och de andra.

Efter maten vid nio drog vi oss ner till brasan där jag träffade folk jag inte sett på väldigt väldigt väldigt länge. Fick även träffa söta nyfödda Adam. Underbart söt! Tyvärr så tog drycken slut ganska fort, så vi var snabbt hemma i huset igen. Då blev de lite mer musik och lite starkare drycker. Lite för starka för vissa. Framåt elva drog vi oss hem till Sofias place för att dricka underbara Mintuu, i love it. Men hon hamnade istället på vårat place me mina föräldrar, så vi drog oss hemåt strax efter ett efter att ha övertagit hennes säng och kört lite wii. Eller, jag körde medans dom andra sov, typ.

Direkt när vi kom hem så bäddade vi och somnade nog rätt så snabbt. Stackars Rebecca som skulle upp och åka till jobbet halv sju. Ingen direkt brydde sig när hon kravlade sig upp ur sängen och mumla fram ett hejdå. Inte jag iallafall (inget illa menat, haha). Tog inte lång tid för resten av brudarna att ge sig av. Drog på en rulle när vi käkade frukost, sen tog Malin bussen tjugo över elva och Linda blev hämtad vid ett typ. Så nu har jag fixat iordning lite i mitt hörn. Lagat garderoben, diskat och plockat bort extra madrassen. Ligger just nu och funderar på vad som händer ikväll. Fest? Klart att de är. Frågan är vart. En extra borstning på tänderna och en sväng genom duschen och jag är redo för nya äventyr.
Går så jävla bra att höra av sig i de tillståndet, men jag är inte längre med i dina patetiska lekar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0