Vad vore jag utan dina andetag?

Hello. Blev ingen mer uppdatering igår, men jag och emmababy drog iallafall till dacke och chilla. Skulle sen dra till Salsta för att möta Chrille, Johan och Lukas. På vägen mötte vi August, så vi hoppade in i bilen så skulle han skjutsa oss så vi slapp gå. Körde lite rally i rondellen och på Amazonplan innan vi kom dit dock, hah.

Hos Chrille blev de chill, cola och en syn man aldrig kommer att glömma. Johan, Lukas och Chrille fick för sig att ta en dusch, alla tre tillsammans. Lukas kände att han ville ta av sig framför tv'n och dra ner Johans kalsonger, mysigt, fast ne. Sen kom Anna och Uddin och hämtade mig, Emma och Dacke och skjutsade hem oss till Skebo där de blev film och sen sova. Kan ju säga att jag var skapligt trött och somnade fortare än kvickt.

Vettefan vad som händer nu. Kanske fixar oss och drar in till Flen eller nåt. Måste fixa dricka tills imorgon, men de är ju röd dag och skit... aja, de löser sig. Skitväder idag, hoppas absolut att de inte blir såhära imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0