True love never ends

Sommaren 2007, de va då vi började snacka. Jag minns första gångerna vi skrev med varandra på lunarstorm. Vi kommenterade varandras bilder och skrev i gästboken, och poff! Sen hade vi varandra på msn och bytte nummer, och hade bestämt att vi skulle träffas någon dag. Vilket vi gjorde. Och det va sådär.. nervöst och tyst men det släppte tillslut, vi hade riktigt kul och jag kommer faktiskt ihåg när vi skulle cykla till bussen och... failade totalt! Haha, jag kommer aldrig glömma det. Det va mitt första minne med dig.
Hur många har vi nu!? Det kan jag inte ens räkna till. Men alla minnen jag har med dig är det alltid flera skratt och många positiva saker inblandade. Du gör mig alltid lycklig.

Alla vänner har någongång bråkat, haft motgångar och inte alls velat prata med varandra på grund av bråk. Men det har aldrig hänt dig och mig, det har varit lite missförstånd hit& dit, men vi har alltid förstått varandra bara av och ge varann en blick. Liksom, jag kan vara mig själv med dig. Till 100%. Med dig känner jag mig trygg. Jag vet att om jag mår dåligt, kan jag prata med dig. Och jag ställer alltid upp för dig också. Det vet du, jag gör allting jag kan för att jag ska göra dig lika glad som du gör mig.

Den gången du kom till mig på natten för att jag var ledsen, jag kommer aldrig glömma det. Du ställde verkligen upp för mig, pratade ut med mig och verkligen gjorde så jag insåg flera saker som jag aldrig skulle tänkt på innan. Du räddade mig. Och det har du gjort, om och om igen. Alla tider på dygnet. Liksom, det känns bara så skönt att kunna prata med någon som alltid förstår och någon som jag vet aldrig säger någonting till nån annan. Det jag säger stannar hos dig. Och det är så skönt att veta.

Även om vi inte pratar med varandra precis varje dag, så har vi ändå varandra, och det är det viktigaste. Du har gjort sån stor förändring i mitt liv och det är jag tacksam över. Jag vill bara säga tack, tack för alla minnen och ett tack till alla minnen som jag hoppas kommer att komma i framtiden också. Jag älskar dig verkligen över hela mitt hjärta Emma. Du är underbar. Sommar'n 2010 ska bli våran! Vi måste ses snart, har massor att prata om! Älskar dig // Din Wiccan <33


jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0