Sweet home Skebokvarn

Har aldrig varit så glad över att vara hemma. Eller jo, de har jag nog, men iallafall. Gårdagen var bra. Jävla pussys som banga pga. vädret, som var på topp, förutom regnet som kom vid tolv-ett typ. Inte så mycket folk alltså, men jag hade kul iallafall. Fick dock ingen fjortisfylla som jag längtade så mycket efter, endast lite lullig. Polisen kom, bländade mig med ficklampor och tog min alkohol. Snutjävlar.

Sen var kom emmas pappa och hämtade oss och plötsligt var vi i dunker. Hann vara hemma en stund sen kom alexander och hälsade på. Sen hände de lite grejer, och plötsligt var vi i Flen igen, tårar föll och sen tillbaka till dunker. Drog ner till källaren och var sociala me filip och andreas, lite halft mys sådär. Sen sov jag.

Nu har bästa Sofia hämtat mig och jag är tillbaka på hemmaplan. Ikväll är de part-hey nere i lokalen och min kusin från stockholm kommer och hälsar på. Låter som att de kan bli en lyckad lördag med många händelser, me like. Ska nu ta mig genom duschen, eller ut och sola lite först kanske. Underbart väder! Måste även borsta tänderna, ska nog räcka med fyra gånger sen är jag redo att möta världen igen.

Bilder kommer, Hanna har min kamera eftersom jag inte kunde hålla koll på den, hah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0