Stay the night, won't you stay the night?

Så. Nu är lampan släckt och jag har krypit ner i sängen. Ritade precis klart en tatuering som Tobias bad mig rita. Blev nöjd, men de är svårt att veta vad man ska rita till någon annan. Den ska ju ändå ha den resten av livet. Imorgon är de kemiprov också, och jag har pluggat långt ifrån tillräckligt. De värsta är att om jag skriver IG på dehära provet blir de IG i slutbetyg.. hello IG, säger jag.

Annars känns de faktiskt bra. Sista dagen i skolan imorgon, sen blir de långhelg. Har typ inga planer mer än att ta en (några) drink(ar) och snacka deeptalk med Sofia på onsdag och sen grillparty @ orrö på fredag. Kommer antagligen spendera mestadels av tiden på cykeln, tur och retur till Flen och lite på träningcykeln. Jag är på G!

Men nu ska jag sova, ladda om baterierna till full kraft. NIGHTY

The tatto, by me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0