Smile baby, just smile.

Godmorgon people.
Blev väckt av pappa för en stund sen då han maddelade att han skulle in till Flen och hämta min nya cykel. Frågade om jag hade lust och följa me och cykla hem till Skebokvarn. A.. fast ne. Så nu är jag lonely in the house och ska snart försöka ta mig till duschen, fixa naglarna, få på mig lite kläder och packa. Ska hämta mamma på jobbet vid halv tre-tre sen bär det av till kusin vitamin i Linköping. Ska bli najs, och jag ska bära min nya party-outfit. Den är grymt sexig. Men nu måste jag skynda mig, så jag hinner med allt och för en gång skull inte är den som är sist kvar och drar ut på tiden innan avfärd.

Kommentarer
Postat av: cornelia.

naaaaah gumman, du vet jag att jag mer än gärna hellre är med dig än ensam i mitt "mitt i renovering"-hus!

2010-05-08 @ 11:40:07
URL: http://neveralways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0