Shopping all day long.

Äntligen hemma efter en lång, tråkig, onödig dag i skolan och efter de en rejäl shoppingrunda i Eskilstuna. Resan från skolan till L's place blir ett minne för livet. Hon skulle skjutsa mig på pakethållaren, vilket slutade med att vi båda låg på backen mitt i stan, asgarvande blandat med skrapsår, trasiga byxor och smärtor. Första och sista gången som jag satte mig på den cykeln, ajust. Fick även med oss R på köpet, eftersom hennes buss inte gick förens tio i tre.

Vid två startade våran resa mot storstaden. Lämnade R i Mellösa, hämtade L's pappa och sen bar det av. Stannade först inne i stan och kollade runt här och var. Mötte Carro och Ida som jag inte träffat sedan min fest (sextonde april) så de blev ett jävla kramkalas. Dock drog dom efter typ tio minuter (?) och de var endast jag och L kvar. Vid sex kanske var vi ute vid Tuna Park, käkade mat och shoppade ännu mer. Slutade med att jag bränt tvåtusen kronor. Känns bra. Langar bild på allt när jag orkat fotat. Just nu har vi gäster, så ska vara lite social innan jag tackar för denna dag och sluter mina ögonlock. Imorgon drar vi till Linköping, men hinner uppdatera innan eftersom vi inte drar förens vid halv tre typ. Till alla er säger jag just nu godnatt, hoppas ni haft en trevlig fredag och druckit med måtta (eftersom jag inte fått ett skit utom några klunkar cider)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0