Now I'm back on track

Jag har nog dom värsta humörsvängningarna man kan ha. Mitt humör ändras minst fem gånger om dagen. Seg somfan när jag kom hem, och Malin hade överskottsenergi vilket gjorde mig mer irriterad. Hon fick iallafall med mig tillbaka till Flen med kvart över tre bussen, då slog de om totalt till över-flumm. Vi drog hem till henne och hämtade pengar, mötte upp L och J, drog till Orlogs och åt årets första kulglass. Satt där och snackade om allt och inget fram tills stängningsdax, dvs klockan fem. Jag och L gick till ICA och hon köpte lite grejs till tårtbakandet medans jag själv njöt av en cola. Gick vidare till Alcro (?) och kollade fondtapet till mitt rum, hittade lite smått och gott men ska fortsätta leta. Tillslut fortsatte vi till hennes place, och jag hann inte mer än innanför dörren då mamma körde upp framför huset. Va bara att ropa hejdå, hoppa in i bilen och bege sig till Coop där även mamma skulle handla lite. Satt kvar i bilen och njöt lite mer av min cola. Satt och sjöng högt för migsjälv, fast de hördes säkert ut (tyckte folk stirrade lite wierd).

Nu är jag iallafall hemma och är övertrött, hungrig (vilket gör mig irriterad - igen) och måste duscha men har ingen ork. Är iallafall bestämt att jag drar me L till Eskilstuna på fredag. Skapligt najs, äntligen lite nya clothes som ska införskaffas. De ända sorliga är att jag blir av me alla mina pengar, buhu. Måste se till att få tillbaka mina femhundrafemtio av pappa och eventuellt försöka få han att betala min skoltröja innan dess. De blir liksom åttahundrasextio som ett plus i kanten, me like. Aja, får se till att samla ork till dendär duschen nu, så att håret hinner torka eftersom alla hårfönar har pajat totalt i detta hus. Måste till skolan tidigt imorgon, nationella i fysik. Jag längtar massor.
Fast ne. Kyss och smek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0