My big love to shoes.

Efter plugget drog jag till Berry's hairstudio där Sofia fick en ny frisyr [lugg, alla vill ju vara som kingen]. När hon blivit snyggare än vanligt drog vi till Sko Nilsson i malmköping och plockade upp pappa, som köpte ett par skor till mig. Sen bar det av till etuna där vi käkade lunch och köpte ännu mer skor till mig. I love my dad ♥ På vägen hem fick jag trängas med en tavla som tog upp lite mer plats än den borde. Hade Sofia bromsat häftigt hade jag förlorat huvet, jag svär. Men det gick bra och jag har ännu alla kroppsdelar kvar. Chillade en stund at home innan jag cyklade in till Flen. Skulle hämta ut min nya mobil som pappa tydligen hade beställt [har jag sagt att jag älskar dig, pappa?] och medans jag ändå var inne i storstaden droppade jag in hos M en stund. Cyklade sedan hem igen och nu sitter jag och försöker förstå mig på skiten. Jag och touchmobiler är inte den bästa kombinationen, men jag får göra det bästa av situationen. Imorgon kommer kusinvitamin hit förhoppningsvis, så ska se till att komma i säng ganska tidigt så jag har mycket krafter imorgon. Men nu väntar maten på mig.




Kommentarer
Postat av: Linda

gillar allt starkt du!!:D skitsnygga skor!! and nice mobil:P<33

2010-05-29 @ 17:48:51
Postat av: elitNNn

thankyou, skorna är min nya kärlek och mobilen är okej :)<3

2010-05-30 @ 01:40:25
URL: http://damnreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0