Marry me?

Äntligen fått tillbaka datorn. Förhoppningsvis är familjedatorn fixad nu, så min slipper bli rånad all the time. Har iallafall kollat på New Moon för att fördriva tiden, käkat en popcornskål, glass och en honungsmelonsklyfta. Snacka om att tjocka till de på en måndag. Ska väl krypa ner i sängen så småning om och drömma mardrömmar om turkar. Min största fobi, på ett ungefär. Inte pga. de som hände idag, utan de som hände i ett klädstånd för ca. tre år sedan. Ryser bara jag tänker på't. Blir antagligen pizza me Hugoponken imorgon. Om han är snäll dvs. Annars ska jag nu ligga och tänka på vilken patetisk människa du är, ha smssex me mitt nya ragg och längta tills nästa helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0