Lite regn har ingen dött av.

Förlåt för att jag är väldigt off på bloggen, men de är väldig mycket farande just nu. Drog hem till emmababy igår, chillade i malmköping me marcus, pe och aylin. Sen bar de av hem till Emma, käka och så, sen tillbaka till Flen där vi träffa lite folk. Ganska lame kväll så emmas bror kom och hämtade mig, emma och pe och körde hem till dunker. efter ett tag kom jesper, oscar och julia, tog ett bloss sen drog dom. drog oss mot sängen, emma somnade typ på stört och jag satt vid datorn och hade deeptalk.

Nu håller vi på och fixar oss, igen. Orrö är de som gäller ikväll alltså, hoppas på mycket folk även fast solen inte är på våran sida. Men somsagt, lite regn är inget att gråta över. Har man de rätta sällskapet så kan man ha hur kul som helst. Är oklart vart jag sover inatt, men de ordnar sig alltid. Men nu måste jag skynda, kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0