Life is good

Puh. Shortsen är på idag, solen skiner och termometern står på max. Varit en väldigt chilldag today. Kom försent till skolan pga pappa [köra hemifrån tio över åtta?] så sket i första lektionen. Sen på svenskan läste vi en en-timmes bok, hann göra klart alla uppgifter om den så: svenska, check. Sen var de engelska där vi inte hade någon lärare [blev alltså inte så mycket gjort], drog tidigare från den och gick på lunch: korv [som kocken själv stod och grillade utanför] och potatissallad som smaka surt, sommarkänslor var de iallafall. Efter lunchen var de musiktime, men våran lärare är somvanligt inte där så vi fick somvanligt vikare som inte visste vad vi skulle göra så vi behövde bara ta närvaro sen dra. Det gillas. Då var de bara att chilla i ca en timme och ladda för dans tillsammans md D-klassen. Alla grabbar dissade typ i våran klass, dom är helt enkelt för coola för att dansa. Men fan så kul de va. Buggade hit och dit och lite mera, hah. Satan så svettigt de blev. Och så ut i stekvädret - men jag klagar inte. Efter de var de bara slöjden kvar och då blev de chillsnack och tiden gick skapligt fort.

L följde med mig till cykelaffärn och hämtade ut storebrors cykel som jag skulle cykla hem på. Jag tog en sväng förbi M och checkade läget. Ska ta bussen in halv sex till flen igen och dra och sola me henne och marcus, härligt. Så har alltså haft 40minuters danspass och 1mils cykeltur. Känner mig bra. Men nu måste jag packa, sover antagligen där inatt och så drar vi direkt till Stockholm efter skolan så måste ha me mig alla grejor och sånt idag. Bästa jag skyndar mig, klockan är ju faktiskt fem nu när jag kollar efter, hah. Uppdaterar nog ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0