Trettio sanningar om kingen herself.

Bara för att jag inte har något att skriva om så tänkte jag att ni kunde lära känna mig lite bättre.

1. Jag är äckligt mörkrädd men älskar att bli uppskrämd.
2. Jag förlorade oskulden när jag var tretton.
3. Magnus Uggla och Björn Rosenström var mina barndomsidoler och spelas fortfarande på högsta volym.
4. Jag har bara haft riktiga känslor för en enda person i mitt liv.
5. Det finns få jag verkligen litar på, och dom kan jag prata om allt med.
6. Framtiden skrämmer mig.
7. Jag har haft allvarliga depressioner.
8. Jag bor i Flen och avskyr stället.
9. Jag spelar gitarr [och älskare].
10. Min största fobi är kyrkor.
11. Jag underhåller mig genom att rita.
12. Jag är expert på att försova mig.
13. Jag har sett över trettio artister live.
14. Därav EMD som setts elva gånger.
15. För fyra år sen var jag beroende av Darin.
16. Senaste året har jag blivit en riktig partypingla.
17. Jag är beroende av smycken, speciellt armband.
18. Jag sover med fem kuddar.
19. Jag har bloggat till och från under tre års tid.
20. Jag är blyg inför nya människor.
21. Jag rider och det har jag gjort i ca tio år.
22. Min riktiga hårfäg är blond.
23. Jag är totalt drogad av Twilight-serien [både böcker&film].
24. Just nu får mitt rum en helrenovering så jag bor typ i hallen.
25. Min familj består av fyra personer: jag, mamma, pappa och en storebror.
26. Släkten är bäst!
27. Jag har stort behov av min mobiltelefon.
28. Jag bryr mig alldeles för mycket om andras åsikter.
29. Jag kan vara riktigt dryg.
30. Utan mina vänner skulle jag falla ihop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0