Jag ser att ingen verkar bry sig, så varför ska jag?

Försov mig i morse, hah. Dock planerade jag det inte, även fast jag skrev det. Tyckte de var lite komiskt. Var i skolan vid halv nio och min lärare drog en djup suck när hon öppnade dörren för mig. Fick inga instruktioner eller någon att jobba me, men lyckades ändå fullgöra uppgiften. Hur grym är man inte då? Nu är de bara två nationella kvar, och inga mer överraskningsprov nu hoppas jag [linda?].

Sjutton dagar kvar, sen är allt över. Hela grundskolan gjord. Känns så jävla bra och så jävla skrämmande. Är så mycket som ska hinnas med på så lite tid. So-prov, matte-prov, engelskauppsats och så kvarstående nationella. Sjutton dagar kvar tillsammans med klassen. Cpklassen som man lärt sig älska. Inga torra ögon på avslutningen, nejdå. Imorgon börjar vi med dans också, tillsammans me D[ampklassen]. Dax för "bal" snart, måste införskaffa ett par highheels och en söt liten klänning. Om de inte blir Stockholm i helgen, så åker jag me M (som förövrigt fyller sexton idag!) till etuna och kollar läget. Annars ska jag nog beställa en från Nelly.com

Men nu måste jag byta om och ta mig till stallet. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0