Jag önskar att jag inte brydde mig.

Ännu en dag passerar och kommer aldrig åter. Känner att jag verkligen varit aktiv idag. Även fast jag jobbat hårt på cykeln, diskat och slitit med hjärnan så tog jag mig igenom ett ganska förvirrande ridpass och blev halft grillmästare för en dag. Vi hade kadrilj på ridningen och jag hade Kylie-bebis. Gick faktiskt bra för att vara så längesen jag red det. Berit tyckte vi var duktiga som hängde med i alla svängar i alla olika gångarter, hah.

Pappa kom och såg slutet på lektionen [inklusiv mitt perfekta avslut!] sen drog vi till Coop och handlade mat och onödiga saker, glömde tanka och blev grillmästare. Sen har våran familjedator krashat igen, så många svordommar har blivit sagda. Nu ska jag spy på engelskauppsatsen, föna håret och krypa till kojs. Imorgon är det en ny dag med nya tag. Snart fredag fan, awesome! Blir nog att åka till etuna med pappa och kolla på nya high-heels till balen.


jag vill jag vill jag vill

Kommentarer
Postat av: pe

meen neej emma ;o ALLA har stjärnor ;<

2010-05-26 @ 22:42:24
Postat av: elitNNn

men jag är ju en stjärna? den är cool :(

2010-05-27 @ 00:12:51
URL: http://damnreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0