Jag är kär i den största idioten i världen

Hemma nu efter ett hårt ridpass i värmen. Trodde inte att de skulle bli någon ridning pga. åskan och ösregnet tidigare på dagen, men de ordnade ju upp sig. Gick helt okej, men man kan alltid göra bättre. Sen väntade tacos när jag kom hem, mums. Har nu kommit igenom duschen och sitter och skriver med tobias på msn. Nivet, han som jag skissade en tatuering till? Han har iallafall bestämt sig för att ha den på bröstet - känner mig stolt att någon äntligen vill använda sig av mitt skräp. Ska även beställa klänning till avslutningsmiddagen nu. Blir den från Nelly.com, som reservplan om jag inte hittar någon annan. Drar ju till Stockholm [bestämt!] i helgen så kanske hittar något fint där.

Imorgon får jag lite sovmorgon, hah [på riktigt] för pappa sa att han kunde skjutsa mig. Ska vara duktig och gå på språkvalet. Eftersom vi fått en uppgift i vanliga engelskan så kan jag lika gärna använda min tid till att göra den utan stress. Ska bara föna håret sen kryper jag ner i sängen med min spotify-sovlista. Och vetnivad? Förväntas 26+ och strålande sol imorgon. Hello sommar, shorts och solbrillor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0