It's going to feel like forever.

Nu har min helg startat, solen står på max och jag njuter. Har med mig en hel hög med plugg hem, men jag ignorerar den. Vid sånna här stunder önskar jag att jag var en fågel. Tänk att kunna kasta sig ut och flyga iväg medans solen steker på vingarna. Inte vet man vart man ska, men man bryr sig inte, för allt känns så jävla awesome. Sommarn lurar verkligen runt hörnet nu, sakta smyger den fram. Årets första grillparty på fredag också. Kan ju inte säga annat än att jag längtar. Jag ska dricka mig lagom full, skämma ut mig lagom mycket och hålla på me lagom många boys. Jag ska unna mig en jävla bra kväll med homies, främlingar, babes och idioter heltenkelt. De är då jag mår som bäst.

Nu tar jag och cykeln en resa till Flenstaden, lust å träffas kanske? Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0