Is this some kind of joke?

Maten är svald, hittade ingen ork till dusch så tar den imorgon, humöret svänger somvanligt och jag ska strax krypa ner i sängen. Imorgon ska jag göra ett prov. Ett nationellt prov i fysik. Precis som alla andra nior i Sverige. Men tack vare våran skola så kommer jag att faila. Hårt också. Har haft fysik i kanske... en vecka? Vilket betyder att jag kan nothing at all. Ska även skriva en egen labbrapport som vi ska genomföra vecka tjugo eller nåt, vilket våran klass aldrig har gjort. När jag säger aldrig menar jag aldrig. Hur tror dom att jag eller någon annan i klassen ska lyckas? "Känn ingen press över dehära provet, de kommer gå bra". Ta dina ord och stoppa upp dom i röven, kärringjävel. Tack vare dig har vi förlorat hälften av våra fysiklektioner, den andra halvan har gått åt att gapa åt folk som varken bryr sig eller tar åt sig. Ingen har alltså vunnit på detta. I N G E N. Fick även reda på att jag eventuellt har IG-varning i hemkunskap. Så nu väntar jag bara på ett samtal hem av samma kärringjävel och på smällarna jag kommer få av min underbara pappa som aldrig tappar humöret.

H-i-p-p-h-i-p-p-h-u-r-r-a. Nu ska jag sova och hoppas att jag sover bort hela morgondagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0