Inget som gjorts kan göras ogjort.

Vaknade vid åtta i morse, great. Hoppade in i duschen och åkte med mamma vid halv nio. Körde ner till hammarvallen där jag taggade för att springa fem kilometer. Kan ju säga att jag dog, under trettiofyra minuter. Måste ju säga att jag är lite stolt. Fick reda på resultatet på matte-nationella: godkänd! Känns bra. Fick även tillbaka två andra prov, G och IG typ. Känns mindre bra. Men vafan, vad ska jag göra? Keep working.

Hemma nu, med främmande i huset. Bella á la familia är här, minus Micke. Ganska bra, då slipper jag ut och cykla med mamma [mina ben är fortfarande lite off]. Hade även fått klänningen från Nelly, i fel färg typ. Irriterande. Står att den är rosa, men då skulle jag vilja se hur den som SKA vara vit ser ut [genomskinlig?]. Blir att skicka tillbaka. Väldigt tunn var den också, så måste ha något under typ. Palla. Får nog leta efter något helt nytt. Arg. Nu ska jag äta, kanske sova? Orkar inget justnu.
Hello emo-time.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0