I like to feel the wind in my hair.

Vaknade fem i morse, och kunde inte somna om. Såg att tv'n fortfarande var på, med samma program som jag somnat till, på precis samma ställe som jag somnat... creepy. Sen måste jag ha somnat igen, för helt plötsligt vaknade jag till och kollade på klockan: tio i tolv! Shit, flög upp ur sängen och kastade mig på cykeln hem till Sofia. Hade lovat att släppa in en teknikkille som skulle fixa så att hon får internet och hemtelefon eftersom hon jobbar i Stockholm. Han stod där och väntade när jag kom med mitt morgonruffs och utsmetade smink från gårdagen, vacker syn. Snodde en macka som frukost av henne, sen bar jag och cykeln iväg till Malmköping. Hälsade på Bella i skoaffärn och hon bjöd på lunch. Träffade även saknade Emmababy som kom springade till affären när jag sa att jag var där. Sötnosen! Är nu bestämt att hon kommer hit ikväll och slaggar, mys. Efter någon timme drog jag mig hemåt igen, jävla härligt väder - underbart att cykla i. Nu ska jag byta om och fara mot stallet och utföra ett hårt ridpass.
Idag är jag minsann inte lat, och de känns jävligt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0