I know you see me looking at you.

Har precis varit duktig och hängt lite tvätt och nu belönar jag migsjälv med daimglass. Fick även se att W varit inne och gästbloggat. Hjärtat, jag älskar dig. Du anar inte hur mycket du betyder, finns alltid vid din sida. Om bara skolan tar slut så ska vi snart ta tag i dethära, prata ut och komma igång igen. Annars så har skolan varit chill. Dansade idag igen, foxtrot [stavning?], gick åt helvete. Men lite taggad till balen blir man ju, hah. Blev även klar med min tröja i syslöjden, dock gjorde jag en egen design. Orkade inte med luvtröja och grejor. Ska försöka ta tag i engelskan nu, får se om jag lyckas bättre idag. Men först blir de lite mer glass och Uggla.

Tröjan är fan snygg, inte så bra bild men den är snygg!

Kommentarer
Postat av: linnéa

du är snygg ! :D

2010-05-27 @ 19:24:29
Postat av: Linda

haha du kommer bo i den där tröjan^^ känner de tpå mig:P<3

2010-05-27 @ 20:08:33
Postat av: elitNNn

linnéa är snygg! =D

linda: jag har ett hus på 6rum och kök, trivs bra där tack ;)<3

2010-05-27 @ 20:16:43
URL: http://damnreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0