I don't want a broken heart

Dålig uppdatering. Igen. Palla bry sig.
Drog hem till Pe igår iallafall. Blev data, pizza och chilldricka. Bara lite mys sådär, saknat henne somfan. Blev hämtad av pappa vid tre idag kanske? Åkte till coop och köpte lite stuff till maten och annat. Kvällens meny: Grillad flintastek med potatissallad och till efterrätt färsk fruktsallad och gräddglass plus några glas tropical red fushion. Sommarkänslan är på topp och jag vill att den ska vara förevigt.

Har besök av Bosse och Gunilla som sitter tillsammans me mamma och pappa på baksidan och snackar bullshit. Själv är jag fast i samhällskunskapsboken och ska ikväll bli klar me en uppsats som ska lämnas in imorgon. Har skrivit fem handskrivna kladdsidor, vilket kommer bli kanske tre sidor på datorn?
Jag känner ett IG krypa fram.

Nej. Jag ska idag inte tänka på skolan. För en gång skull vill jag inte ha någon söndagsångest. Därför ska jag inte ens nämna allt negativt just nu, bara njuta av solen och doften av nygrillat. Tror jag tar en drink på de. LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0