"hejhej snubbar, fula gubbar"

Hallå i stugan... typ.
Ligger i sängen och andas ut. Missade bussen imorse men eftersom vi hade sovmorgon till tjugo över åtta så slände jag mig upp på cykeln [hurtigbullen]. Där väntade en munk som skulle prata med oss och berätta lite om deras tro osvosv, ganska chill sådär. Efter de blev de bild där jag var papper och Hugo penseln, hah. Fick en sminkning á la hugo, jag klär väldigt bra i blått tydligen. Lyckades även snappa upp att Tobias nämnde att jag påminnde om scarface, resten får ni fundera ut själva. När lektionen slutade gick jag och tvättade mig och märkte då en mörkblå fläck på min baseballtröja. Starta paniken! Gnuggade hårt somfan och lyckades tillslut få bort den men fick då istället en stor mörkgrå fläck pga. vattnet. Måste ju säga att jag kände mig snygg. Sen gick jag på språkvalet för första gången på hur länge om helst. Där märkte jag även en till liten rosa fläck på armen, den gick dock inte bort så nu ska jag tigga 249kr av retarden. Hah, ne men han ska bjuda mig på pizza så vi säger att de får betala den. Sen var de lunch, helt okej faktiskt. Och sen slutade vi för dagen. Obeskrivlig känsla. Laddade för att cykla hem igen [i solsken!] men skjutsade först hem M till Rundvägen.

Direkt när jag kom hem så satte jag på högsta volym av Magnus Uggla och tog tag i disken. Känner mig duktig idag. Först 2mil på cykeln och sen diskat. Nu chillar jag somsagt i sängen, skriver me B på facebook och laddar inför stallet. Hoppas på Patzy-tanten. Bitchig men underbar - just like me, hah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0