Everybody's gone surfin'

Godmorgon världen.
Är det inte ganska läskigt med blogg egentligen? Tänk att hela välden kan läsa om en liksom, precis alla som har tillgång till dator med internet. Tänk om jag liksom har värsta stalkern i typ Rumänien som bara väntar på att jag ska resa dit! Han kanske han satt upp bilder på mig som jag lägger upp här över hela väggen osv [lite one three hill-varning]. Creepy, fan.

Annars så har jag precis kommit ut ur duschen och väntar på dagens nästa äventyr, hah. Ne blir nog bara chill idag. Solen skiner och så är det ju morsdag. Jag och storebror ska vara duktiga och städa i huset och kanske laga maten ikväll eller något, så mamsen kan ta det lilla lugna när hon kommer hem efter sin arbetsdag. Skulle egentligen åka till Finntorp och kolla när Jennie tävlar i hoppning, men jag hade varken skjuts eller ork när jag vaknade, så det får bli en annan gång. Men nu ska högsta volym på och jag ska börja städa, bäst att börja i tid när man har ett stort hus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0