Don't worry, be happy.

Nu är magen fylld och jag mår illa, härligt. Fick även ork att fota de jag shoppade i fredags:

Ginatricot, 249:-

H&M, 99:-

Kappahl, 199:-

Lindex, 199:-

Lindex, 149:-

H&M, 199:-

Ginatricot, 99:-

6-pack ringar från H&M, 49.50:- Döskallering 49.50:- och örhängen 29:- från Ur&Penn

Armband från Ginatricot, Kappahl och Ur&Penn drygt 300:-

Köpte även lösnaglar, ett vitt långlinne och 3-pack örhängen. Vid sju drar jag till Sofia en stund. Fram tills dess ska jag nog dra en testrunda på nya cykeln. Kanske tar en sväng till Flen fram och tillbaka? Anmälde mig till Tjejvätten idag, så nu är de bara ut och köra.

Kommentarer
Postat av: Linda

nejdu mig lurar du inte! den svartvitrandiga köpte du väl ändå på kappahl?? haha jäkla mkt armband du köpte... emma <3 armband men det märkte vi ju redan i fredags^^<33

2010-05-09 @ 18:34:25
Postat av: elitNNn

hahahahahahaha, kollEn^

pallar dock inte ändra nu...

och ja, armband är min drog. ungefär som boys och porr.

Perfect match ;) <3

2010-05-10 @ 23:41:50
URL: http://damnreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0