Det blir alltid värre framåt natten.

Flyttade nyss upp med datorn till storebrors rum. Har även försökt läsa ett blogginlägg i ca tjugo minuter nu, men lyckades inte så bra pga. spyflugan som tagit över min säng. Inte sover jag i den sängen inatt inte, glöm och dröm. Jag och Cornelia sover istället i brors säng eftersom han slaggar hos Sofia.

Pratade ut med dom förut. Slutade med att Cornelia låg och gapade på mig och Julia lämnade rummet. Alltid jag som lyckas med allt, en stor applåd till migsjälv. Blev sedan smsbombad, slutade med att jag fick ta mig ut i mörkret ensam för att lugna ner mig, påminna migsjälv att andas.

Annars vill jag tacka för alla som lyssnar på mig, och verkligen bryr sig om mig. Utan er skulle jag falla sönder, rasa ihop totalt. Jag är plankan, ni är spikarna (fan va bra jämnförelse, men de va de ända jag kom på). Vill bara säga att jag älskar er, tillochmed dom som är idioter ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0