"Can I have your number?"

Sitter och kollar på Fullt hus. Jävla massa ungar i det huset alltså. Kollade även upp artister som kommer till Rixfm festival i Stockholm, och känner att de kommer bli ett jävla bra drag. Amy Macdonald, Andreas Johnsson, Broken Door, Darin, Erik Grönwall, Erik Hassle, Eric Saade (jävla massa Erik), Timoteij, Joshua Radin, Rebound (Eddie och Rabih) och husbandet Ramsells såklart. Taggar på hög nivå.

Annars så har jag bröjat bli rädd för våran lilla hemstad. Invandringen här har alltid varit stor, lite väl stor om du frågar mig. Idag har jag mött på två. Först i matsalen då en mysig liten turk i rosa t-shirt inte kunde slita blicken från mig. Creepy, följde mig hela vägen från bordet till disken. Sen när jag och Rebecca satt och vänta på bussen kom de en annan och fråga när bussen till Hälleforsnäs gick. Vi svarade, och tänkte inte mer på de. Sen efter ett tag frågar han mig om han får ställa en fråga? Visst, svarar jag. "Can I have your number?" Svar nej. "Why?" För att jag inte har någon telefon. "Do you want to have mine?" Svar nej, igen. "Why?" Inget svar. "I think you're beautiful, isn't that good?" Eh, tack men jag känner inte dig. Sen räddade bussen mig och jag kände mig lite elak över att lämna Rebecca ensam. Men viljan att komma därifrån var större.

Ikväll händer absolut ingenting och jag njuter av de. Inget plugg. Inget folk här. Ingen träning. Brb, sova.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Can I have you're number? Det ska väl ändå vara Your?

2010-05-03 @ 17:56:00
Postat av: elitNNn

har du alldeles rätt i

2010-05-03 @ 22:37:36
URL: http://damnreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0