Bättre sent än aldrig

Skulle ha bloggat igårkväll när jag kom hem, men de var knappt så att jag orkade äta eller ta mig genom duschen så tyvärr. Red iallafall Madicken, var ett tag sen. Vi jobbade hårt, slutade med att svetten rann på oss båda. Men de var de värt, blev ju belönade med kladdkaka och grädde efteråt som L hade bakat, pga att hon ramlade av förra veckan.

Annars så försov jag mig i morse. Igen. Gick ut en minut försent, men orkade inte gå in igen så jag satt ute och stekte i solen tills nästa kom, dvs kvart över åtta. Blev alltså inget språkval för mig (så synd..), satte mig istället och läste igenom min redovisning i svenskan som faktiskt gick hyfsat bra. Har även kollat film på engelskan och so'n, This is England. Helt okej film, finns bättre, finns värre. Avslutade med slöjd och min lärare där tycker att jag är typ... korkad? Hon förstår inte hur jag lyckas med allt. Tror jag ska hålla mig borta från symaskiner.

Efter plugget åkte jag med J och M till macken för att hämta ut våra skoltröjor. Skapligt pinsamt att komma in med typ tiotusen i 100- 50- 20- och några 500-lappar. Personalen skrattade åt oss. Men de var de värt (tröjorna är assköna). Sen blev jag skjutsad till cykelaffären där pappa hade hittat en cykel till mig som jag skulle testa. Kändes bra, så antagligen blir den min imorgon. Då jävlar, då blir de till att börja träna tills Tjejvättern.

Nu är jag iallafall hemma och nöjd över dagens insatser. Blev dock ingen resa till Lager, men man kan ju inte hinna med allt. Imorgon bär de av till Eskilstuna med L, naaaaajsigt. Ska nog packa alla grejor som jag ska ha och så idag, så jag inte glömmer något imorgon. Som plånboken tillexempel, skulle vara så typiskt mig.


Kommentarer
Postat av: Linda

Du får fan inte glömma klockan!! hahaha glöm inte, glöm inte, glöm inte...<33

2010-05-06 @ 21:56:22
Postat av: Hanna

hahahhah älskar trycket! :D

2010-05-07 @ 09:27:25
URL: http://partygalaxen.devote.se
Postat av: elitNNn

Linda: Glömde jag klockan? nej, jag är för bra för att glömma =D

2010-05-07 @ 23:21:38
URL: http://damnreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0