Back on track

Står just nu vid skåpen och väntar på att klockan ska springa iväg lite. 14.25 går tåget mot Stockholm där vi ska kollar på Rixfm festival-premiären i Kungsträdgården, wiho. Drog me bussen till M igår. Jag, hon och marcus drog och sola, svettigt värre men fick lite mer färg iallafall. Efter det gick vi hem till henne, hann chilla några minuter sen kom jag på att jag glömde mina ringar i solariumet, panik! Men då fick vi något att göra och en kvällspromenad på köpet.

Sen satt jag och masserade henne medans vi pratade allmänt bullshit. Sen bäddade vi åt mig inne i marcus rum för de var där soffan fanns, hah. När M gick o la sig blev de att byta rum och säng till hennes broders rum, och där fick jag massera igen. Ska fanimej börja ta betalt för dedär alltså.

Fick extra lång sovmorgon i morse eftersom jag slaggade där. Nu har vi iallafall gått klart i skolan och snart ska jag, M och R bege oss till stationen. Taggad somfan! Kommer inte bli någon uppdatering förens jag kommer hem till min kusin där vi ska sova vid elva/tolv ikväll, eller imorgon. Men vi hörs. Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0