Är du en av dom som gråter när ingen ser på?

Ohyes, första åket var nu avklarat! Jag är grym på klipparn, den ända maskinen jag kan känna mig trygg med. Ett plus är att om man klipper gräset varje gång de blir långt så tjänar man massa cash under sommaren. Men de tar på krafterna att klippa en hel fram- och baksida, hah, så nu ska jag krypa ner i sängen och glömma att de är nationella imorgon. Kanske ska köra på att försova mig och missa skiten? De verkar vara populärt. Fast omedvetet då förstås. Anyway, snart är de fredag igen och då drar jag, M och R till Stockholm hela helgen. Kan inte säga annat än att de känns toppen, lämna Flen och bara skrika loss på konserter och i karuseller - I'm back on track, baby!

de gäller att ha lite attityd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0