Another day in my life.

Chachaaa. Kom precis hem från Mellösa. Tog en sväng med Rebecca till Hälleforsnäs vidare mot Lager. Nu är presentkortet borta och jag fick med mig två kjolar och ett par leggings hem. Efter shoppingrundan tog vi oss en fika och snackade bullshit. Träffade även Isabell för första gången på ett år typ, lite halft mys. Gick sedan tillbaka till busshållsplatsen och medans vi väntade satt vi och egofotade oss med den berömda fjortisminen, grymt underhållande. Hoppade av hemma hos Rebecca där vi möttes av en vidrig stank. Visade sig att Nellie hade bajs som satt fast i rumpan som stackars R fick klippa bort. Fy helvete vad de stank.

Men nu är jag iallafall hemma och möttes av brak från övervåningen. Pappa hade tydligen fått något ryck och börjat renovera i mitt rum på övervåningen, rivit bort en vägg och så. Nu är vi på gång. Langar lite picts på dagens inköp och underhållning.

80:-

150:-

100:-


haha, sötnosen.
nu ska jag skära sallad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0