2010-05-17

Vaknade för ett tag sen, och de är måndag och grejor. Härligt! Ska snart vara duktig och diska. Måste ju visa min tacksamhet på något sett, hah. Sen bär jag nog ut en filt i solen och sätter mig och pluggar. Tror att vi har prov imorgon, eller på onsdag. Har iallafall nästsista nationella på onsdag, sen är de bara muntliga matten kvar. Måste iallafall fixa hemkunskapen idag, om jag vill ha något betyg i ämnet så att säga. Men nu måste jag få något gjort, kanske hinner ta en cykeltur också. Skulle behöva gå till um också, skulle dit me emmababy idag.. men stannade ju somsagt hemma. Aja, de ordnar sig.

Kommentarer
Postat av: Linda

kan sörja(?? hur säger man? jag ska sinka dig med/göra dig ledsen genom att säga...) dig med att det inte är näst sista nationella-.- efter att vi gjort labben så ska vi skriva en labbrapport(på fredag, dett tkte vi var väldigt dumt eftersom vi aldrig skrivit en sådan-.-)<3

2010-05-17 @ 20:29:49
Postat av: elitNNn

gaaaaaaaaaah, jag fuckar ur.

<3

2010-05-17 @ 20:49:50
URL: http://damnreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0