Working eight to three

Sitter i ensamheten och funderar. På livet, de förflutna och framtiden. Gjorde nationella i engelska idag. Gick väl helt ok i helheten, men hörövningarna är ju som dom är. Har inte hunnit me så mycke annat. Men en svenska- och hemkunskapslektion kunde dom allt klämma in. Kändes lite halft onödigt, om du frågar mig.

Tog mig en negerboll när jag hittade hem. Humöret steg en aning. Ska nog kolla Gossip Girl nu, och sova lite. Kanske finns någon därute som vill roa mig på sms? Dock är mitt comviq-kompis är slut. Då blev de inget. Too bad

Hörde att de gällde att bjuda på sig själv.
JUSTE: fick tillbaka hemkunskapsprovet. Hörde jag G elle? Jadå!

Kommentarer
Postat av: Julia

du är så duktig gumman ;) !

2010-03-16 @ 21:11:08
URL: http://jjsophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0