Våffeldagen

Halloj. Idag har varit en alldeles galen dag. Och så är de ju våffeldagen också! Har dock inte fått några våfflor.. Men pizza ikväll iallafall! Började dagen tidigt i morse. Väldig tidigt. Vaknar av höga röster nerifrån och jag kollar på klockan: 04.56. Idioter, va min första tanke. Sen kom jag på att pappa skulle åka högt upp somfan i vårat avlånga land me sina homisar och roa sig, roligt för honom. Bestämde mig iallafall för att somna om och halv sju kom mamma in och väckte mig så hoppade jag in i dusch1.

Så har jag tillbringat resten av tiden i skolan fram tills nu. Vettefan vad som hände, men jag va allmänt flumm och mycket skratt har de blivit. Inte haft så mycket lektioner heller. Ingen direkt seriös tror jag inte, haha! Nu ska jag kolla om de finns någon våffelsmet hemma så jag kan få något gott i mag1 min. Så blir de pizza när mamma kommer hem från arbetet (vet man aldrig när de kan bli..) Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0