Update from new place

Hoho. Sitter nere i köket me datan. Tror de är första gången de händer, men de va ganska bekvämt alltså. Lika bra att vänja sig eftersom jag snart kommer flytta ner hit (lite små-creapy faktikst). Visade nyss mamsen videon på Youtube som jag och kusin skapade. Den har väl ingen glömt? Tyffast i stan. Ringde tandläkaren nyss också, bytte tid eftersom jag inte kan komma dit på onsdag pga. nationella.

Nu närmar sig helgen me stormsteg, go-go.
En fullspäckad sådan också. På fredag hänger jag eventuellt me Joy hem, sen tillbaka till skolan på kvällen för att sälja kaffe and stuff under en konsert me klassen, sen tillbaka till Oboy och slagga där. På lördag blir de Elin som hittar tillbaka till Skebokvarn, saknade unge. Vettefan va vi hittar på, kanske drar en sväng till Ericsberg...? Hon slaggar iallafall här och drar någongång under söndagen så att jag får lite lugn och ro innan plugget drar igång igen. Sounds pretty good, i guess.

Usch. Jag är i ett stort behov av pengar känns de som. Både som jag ska betala tillbaka och saker som måste införskaffas. Somvanligt massa randomstuff, men som ändå är ett måste. Snart ska jag försöka komma i lite andra kläder och dra till stallet. Ska snacka lite me Berit om hästen som vi eventuellt ska ha som forderhäst. Kolla vad hon tycker osv. Kan tyvärr inte ta kontakt med ägaren ännu, eftersom Bella (som jag ska ha häst tillsammans med) är i Egypten. Lite avensjuk kanske, men nu är iallafall våren påväg in i landet.

Känner att jag skrev ganska mycket, men så blir de när fingrarna bara flyter på. Hoppas alla har haft och får en fortsatt bra onsdag. Nu: Ombyte! Kyss


Gosh, måste färga håret snart.. Skänk pengar till dom fattiga?!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

svar. jo tyvärr så är det så.. ja det tycker jag med :) hur mår du då?

2010-03-10 @ 20:53:14
URL: http://ccorwen.blogg.se/
Postat av: Hanna

GO ERICSBERG! hahaha

2010-03-10 @ 23:46:20
URL: http://partygalaxen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0