Sweet dreams

Go kväll.

Sitter just nu i sängen och funderar på att sova. Kom hem från träningen för ett tag sen, och såhär efter en dusch och mat i magen så blev ögonlocken skapligt tunga. Precis innan jag drog till träningen så fick vi främmande från Linköping, min kära kusin Niclas och hans flickvän Jyazue (Zoa). Lite halvtrevligt sådära. Har inte träffat någon av dom sen början av oktober förra året, så de va roligt att dom kunde hälsa på.

Annars har väl dagen varit som vanligt. Fick tillbaka två prov och gjorde ett. Resultaten behöver vi inte prata om, bara hoppas att jag lyckas på detta (knappast troligt). Nu tänker jag ta de lugnt, åtminstonde under natten, sen är de matteförhör på fredag plus soprov om andra världskriget. Ska man skratta eller gråta?

Nu ser jag inte vart jag sätter fingrarna längre, synen har svikit mig. Godnatt


Sötaste paret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0