Skulden

Tjafan.

Kom precis hem från plugget. Varit en ganska chill dag, kan bero på att jag är duktig och försover mig och missar bussen. Mötte Emma&Pe vid 10, halv 11 sådära, hängde me dom till um. Sen va de teaterdags, så då försvann ännu en lektion, härligt. Men bara för att skoldagen är över betyder de inte att pluggandet är slut, nejdå, de har precis börjat. Har somsagt hk-prov imorgon och jag har inte öppnat boken än, gr8.

Jag hatar skolan just nu, här är anledningen:
Imorgon - hemkunskapsprov
Fredag - soprov
Tisdag 16/3 - nationella (även bioligiprov, men måste flyttas)
Onsdag 24/3 - nationella
Läsa en engelsk bok och skriva en recension om den (på engelska)
Läsa en svensk bok och lämna in en uppsats om författaren
Skriva en uppsats i biologin (skiter i de)
Och idag fick vi ännu en uppgift - skriva en uppsats om valfritt ämne i so

NU SKA JAG LÄSA HEMKUNSKAP. Jag vet att ni är avensjuka, jaaaadå. Kyss och smek



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0