Schools out forever?

Jo, önsketänkande. Den är iallafall slut för dagen. Fick reda på att vi inte har någon hemkunskap imorgon, vilket betyder att vi slutar kvart i ett! Någon som vill hitta på något kanske? Sen är de ju onsdag och torsdag kvar, men på torsdag ska vi ha sex- och samlevnads-dag så då är de inga lektioner, bra avslut innan påsklovet och allt.

Haft ont i huvet hela dagen idag, och imorse var jag en vandrande zombie. Men jag lämnade zombiekroppen bakom mig efter idrotten, men huvudvärken höll i stadigt. Vet inte riktigt om de blir träning kväll. Är fortfarande genomförkyld och skit, så vill inte anstränga mig allt för mycket. Kanske drar ner och spanar på dom andra som springer arslet av sig iallafall, hah. Nu ska jag iallafall njuta av min säng, min underbarta säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0