Pigg och glad (önsketänkande...)


Morsning. Nej, jag inbillade mig inte att de måndag idag. Valde därför att vakna vid denna tidpunkt, så att jag antagligen inte kommer kunna sova inatt. Klockrent. Mallan har försvunnit. Klockan åtta i morsre, om jag minns rätt, lämnade hon mig i ensamheten. Nemen, hon var tvungen att åka hem av någon anledning, så de bara att säga hejdå och sova vidare.

Har nu jäkligt ont i halsen. Värre än vanligt. Kanske håller på att bli sjuk? Skulle inte vara helt fel men. Kan vara sjuk till på onsdag, för då är de nationella, och de ska vi vara duktiga och inte missa. Sen är de ju party på lördag, och då får vi absolut inte vara sjuka! Men får se vart de leder. De är inte första gången jag vaknar upp med halsont, och vanligtvis brukar de gå över under dagens gång. Nu ska jag se om jag hittar lite mat till magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0