My hope has died.

Hemma. Känns bra att befinna sig på en plats där man är nittio procent säker. Jag sa att jag skulle gå vidare, och de gjorde jag. Jag raderade allt. Men jag kan inte radera bilderna ur minnet eller känslan som går genom kroppen varje gång jag ser dig. Jag vill bara att de ska bli helg så att jag kan va me min baby.

Ni undrar säkert vem denna Emmababy är och varför hon plötsligt kommer upp i inlägg efter inlägg?
Jo, såhär är de:
Jag och Emma träffades på Stenhammarskolan när vi båda skulle börja sexan. Halva sexan visste vi inte ens vilka varann va säkert, men sen fick vi kontakt. De började me prat på raster och lite sms på fritiden osvosv, men de hann inte bli så mycket mer än så, för i sjuan bytte hon till en skola i Malmköping. Vi tappade kontakten helt, och visst saknade jag henne, men eftersom vi inte hade hunnit få så bra kontakt, så blev de inte att vi fortsatte att träffas. Men så på senaste tiden har vi hamnat på samma fester och träffats lite på skolan osv, och jag har insett hur mycket jag egentligen saknat denna söta människa. Vi sa till varann att vi måste föröka hitta tillbaka till varann och umgås mera. Så då gjorde vi de. På bara några veckor har jag lärt känna en ny Emma och hon är hur underbar som helst. Jag har fått veta många saker i hennes liv, och hon mitt. Jag vill inte förlora henne igen, därför pratar jag med henne så ofta jag kan och försöker träffa henne så mycket som möjligt. Ja, jag kommer ihåg mina andra vänner också, men de är inte bara mig dehära hadlar om. De är så mycket mer! Ni kan själva läsa om henne här, och inse vilken underbar person ni missar att ha som vän (om ni inte har de såklart haha).

Så, nu vet ni lite mer om de. Nu ska jag återgå till min popcornskål och kolla film, ikväll blir de träning. Kyss

Chilloutfit numberone, vi gillar't

Kommentarer
Postat av: emmababy

baby, jag älskar dig mest!

jag har saknat dig somfan,

är så jävla glad att allt blev

som förut nu, om inte ännu bättre!

<3

2010-03-06 @ 19:34:50
URL: http://wooaalj.blogg,se
Postat av: linnéa

Hon är underbar, precis som du !

Jag saknar dig emma, jättelänge sen vi var jhu :((<3

2010-03-07 @ 14:57:32
URL: http://linnwesterback.blogg.se/
Postat av: elitN

Emma: Baby, har saknat dig så jävla hårt.

Nu fixar vi dehära. loveu <3!

Linnéa: Du och emma är underbara, ja!

De va de fan, måste se till att ordnas.

Kan ju alltid ta en allsång på kyrkogården.

Hahaha :d miss u <3!

2010-03-07 @ 15:41:17
URL: http://damnreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0