Mostly ghostly

00.54
Någon som är vaken? Antagligen mer än femtio procent av världen.
Har precis kollat klart på Mostly Ghostly tillsammans me Madeleine. Eller jag kollade, hon sov. Typ
Har typ överskottsenergi (som vanligt, nattuggla som jag är) men har (som vanligt) inget kul att göra.
Skulle kunna hälla vatten på Mallzor. Vara lite halft busig sådära.
Men jag orkar inte gå till badrummet och hämta vatten.
Skulle antagligen snubbla på något i mörkret och väcka halva huset.
Jag är inte direkt känd för min smidigthet.

Nu fick jag sms. Någon bryr sig om mig, happysmile

Kommentarer
Postat av: Mallan

EMMA! va glad att du inte orkade hämta vatten:O DU HADE VARIT SÅ GOTT SOM DÖD:O

2010-03-21 @ 09:55:52
Postat av: elitN

Haha! Jag var skapligt sugen gumsan :d

2010-03-21 @ 12:48:28
URL: http://damnreality.blogg.se/
Postat av: Mallan

GRR<3

2010-03-21 @ 12:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0