"Lämna de bakomflutna före dig"

Kom precis hem. Har gjort iordning lite mellanmål vilket var ett stort begär av magen min. Satte på Lejonkungen, underbar film. Dock klarar jag inte av att se Mofasas död utan att få tårfyllda ögon. Mötte pappa när jag kom hem. Hurtiggubben va på väg ut och ta sin vardagsvandring, vilket betyder att jag har huset för migsjälv ett tag framåt. Kom hit och lek med mig? Nu ser maten framför mig oerhört frestande ut, så datorn får läggas åt sidan. Kommer antaligen inte vara så uppdaterad idag eftersom jag måste plugga. Och sova. Menmen, that's life.

Ginatricot-outfit, på ett ungefär (plus raggisar)

Kommentarer
Postat av: Cornelia

svar. aokej, jaja inget man kan göra något åt antar jag.. <3

2010-03-11 @ 18:49:05
URL: http://ccorwen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0