Keep on working

Äntligen hemma. Avslutade dagen me utvecklingssamtal med papsen och mentor, gick helt ok. Hon babblade mest på om att jag va skoltrött osv, men att de bara va att kämpa till mållinjen. Som om jag inte försöker me de redan. Pappa sa att mamma va i Flen och att jag kunde åka me henne hem, så blev lite gladare när jag insåg att jag skulle slippa vänta på bussen. Men så skulle vi tydligen åka till Mellösa för att pappa trodde han tappat en sorts nyckel i mellösagården, så de va bara att sova i bilen tills man va hemma.

Funderar på att sova ännu en stund. Men vettefan om de kommer gå eftersom jag blir sms-bombad. Måste iallafall få lite mer sömn innan träningen. Blir att åka me mamma dit och hem, eftersom hon ändå bowlar. Är inte taggad, men hinner säkert bli. De va allt sålänge.
Kyss och smek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0