Jag vill inte klippa våra band, om vi nu hade några. Ändå är de jag som håller i saxen, men de är du som styr mig.

Nu har jag varit lite duktig. Har läst igenom allt om andra världskriget en gång till. Bara hålla en tumme på att några årtal och händelser finns kvar i huvet till morgondagen. Gick dock inte så bra att kolla på Lejonkungen, så istället satte jag på Luftslottet som sprängdes. Grymt bra film. Sen avslutades kvällen med Shall we dance? som är en trevlig liten dansfilm. Men nu måste jag sova. Härligt med en nybäddad säng, tack mamma.

Tårar - igen. Jävla självkontroll, vart tar du vägen när jag behöver dig som mest?

Kommentarer
Postat av: Cornelia

svar. haha visst baby

och du allt blir bra, jag bara vet det, okej?

2010-03-11 @ 23:48:37
URL: http://ccorwen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0