It's a ghosthouse!

Kom ur duschen för ett tag sen. Blev dock ingen träning, började må lite illa efter maten och har även fortfarande halsont. Men en dusch behövdes iallafall. När jag skulle föna håret (och löshåret) så stötte jag dock på några märkliga saker. Jag tycker verkligen inte om vårat hus, eller.. jag älskar verkligen huset, men inte de som händer här. Att vara ensam hemma är för mig en svår sak. När jag var liten en gång så var ingen hemma när jag kom hem efter att min kompis mamma skjutsat hem mig, och jag va så rädd att jag stod och grinade. Stackars mamman vågade inte lämna mig själv och bara åka hem igen, så hon fick ringa mina föräldrar och fråga vart dom va och när dom skulle komma hem osv. Ganska pinsamt, men om ni bodde här skulle ni förstå. Nu för tiden vågar jag vara ensam hemma, kan vara ganska skönt ibland. Men när ljuden och händelserna kommer, så är de mitt rum och hög musik som gäller. Är inte helt fel att prata med någon i telefon heller, så att de inte ringer menar jag. Man vet aldrig vem de kan vara...

Usch, ryser bara jag tänker på't. Men nu ska jag iallafall försöka sova. Har min radio och min mobil så de ska nog gå. Blev ingen "tidig" sänggång idag heller, så upgången imorgon kommer bli lika svår som i morse. Whatever. Natti ♥


Lite för många skräckfilmer som blivit sedda kanske..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0