Tomorrow is another day

Ligger i sängen och kollar på The perfect man medans Elin-söt sover bredvid mig. Hon är anledningen till att uppdateringen varit värdelös, och mitt dumma internet. Hon och hennes mor hämtade upp mig i Flen vid ett. Från den tiden fram tills nu har de hänt både de ena och de andra. Dels har vi skrattat, flummat, pratat gamla minnen och kollat film. Måste bara slänga in att min bror är nog den korkaste person jag känner just nu. Nämner inga detaljer, men så är de. Klockan börjat bli mycket, och fick typ nyss reda på att jag eventuellt skulle hjälpa mamma nere i cafét klockan elva imorgon, så kanske börjar bli dags att stänga ögonlocken för dagen. Hoppas alla haft en trevligt lördag, fast de är ju söndag nu, men iallafall.. min har varit rolig, knasig, chockande, spännande osv. Blandade känslor sådära, men roligt var de att träffa Elin igen. Har inte varit med tösen på säkert tre år. Fy skäms



Ja, vi är ganska snygga!

Guess what? This chic rock, and I love her

Kommentarer
Postat av: djustd

God morgon! Tänkte bara önska dig en trevlig söndag! :)

2010-03-14 @ 11:03:51
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0