I'm feeling sick today.

Jo. Jag stannade hemma från skolan idag. Som förväntat. Känns verkligen som att kroppen befinner sig i en annan värld när jag ska röra mig, halsen svider och jag kan inte längre prata normalt. Greaaat. Mamma är ledig idag, så hon får ta hand om mig som en liten bebis. Haha, blir alltid så jobbig när jag är sjuk. Vill ha de ena och de andra, när dom frågar va jag vill eller vad jag är sugen på, så vet jag inte. Säger till nån att sätta på en film, men jag vet aldrig vad jag vill kolla på osvosv. Och så har jag mens också. Då kan man inte chilla i fotöljen hela dagen utan måste regelbundet ta sig fram och tillbaka till toan. Nej, de är helt enkelt inte min dag idag.

Men nu blir de varm choklad och (kanske) en film. Mamma är bra, väldigt bra.

Kommentarer
Postat av: Caisa

Sv: funderar på't :)

saknar dig medddddd! <3

2010-03-22 @ 14:34:53
URL: http://caisaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0